Bilgi Amaçlı Diş Makaleleri

Çankaya Diş Kliniği

Çankaya Diş Kliniği, diş sağlığı tedavileri noktasında oldukça geniş bir yelpazeye sahiptir. Rutin diş kontrolleri, diş çekimi gibi alışılagelmiş tedavi seçeneklerinin yanı sıra estetik diş hekimliği, diş implantı gibi nispeten daha ileri düzey prosedürler gerektiren işlemleri de gerçekleştirirler.

Aparey Nedir Ne İşe Yarar ?

Aparey Nedir ?

En genel tanımı ile alet anlamına gelen aparey, diş tedavisinde yaygın bir şekilde kullanılır. Ortodontik apareyler, ağızda oluşan pek çok problemde kullanılabilen düzenekler olarak bilinir.

Altındağ Diş Kliniği

Bilindiği gibi ağız ve diş sağlığının önemi aslında düşünüldüğünden çok daha fazladır. Bunun en büyük örneği ise çeşitli ağız ve diş sağlığı hastalıklarının vücudun farklı bölgelerinde de hastalıklara yol açabilmesidir. Üstelik ağız ve diş sorunları nedeniyle günlük hayatın olumsuz yönde etkilenmesi de sık sık karşılaşılan şikayetlerden birisidir. Sizler de herhangi bir ağız ve diş sağlığı sorununa sahipseniz, en yakın zamanda bir klinik desteği alabilirsiniz.

Başarılı Bir Implant Tedavisi Nasıl Yapılır

Başarılı Bir Implant Tedavisi Nasıl Yapılır? En Önemli Adımları

Başarılı bir implant tedavisi için bir çok etken faktör vardır. Bunların hepsi başarılı olduğu zaman dişlerinizde başarılı bir sonuç elde edilebilmektedir. Akva Dent Diş Polikliniği Denthall Clinic olarak bu faktörlerin hepsinde azami hassasiyet ve gayret göstermekteyiz.

dis fircalama esnasinda dikkat edilmesi gerekenler nelerdir

Diş Fırçalama Esnasında Nelere Dikkat Edilmelidir? Doğru Teknikler Nedir

Diş fırçalama esnadında nelere dikkat edilmelidir? Hepimiz tarafından merak edilmesi gereken ve cevabının bilinmesi gereken bir sorudur. Küçük yaşlardan itibaren kazandırılması gereken diş fırçalama alışkanlığını, hayatınız boyunca bir rutin halinde devam ettirmeniz oldukça önemlidir.

dis sagliginin korunmasina yardimci olan yiyecekler ve icecekler

Diş Sağlığının Korunmasına Yardımcı Olan Yiyecek ve İçecekler

Diş sağlığının korunması için beslenme alışkanlıklarına ve tüketilen yiyecek içeceklere dikkat edilmesi gerekmektedir. Son yıllarda özellikle gelişen ve gelişmekte olan ülkelerde, diyet ve beslenme düzenindeki yanlışlara bağlı olarak kronik hastalıklarda belirgin bir artış gözlenmektedir.

Diş Ağrısına Ne İyi Gelir

Diş Ağrısına Ne İyi Gelir ? Neler Sebep Olur

Diş ağrısı, dişin iç kısmında gelişebileceği gibi çevresinde de gelişebilmektedir. Diş ağrısı hemen herkesin hayatında en az bir kere karşılaştığı oldukça sancılı bir süreç olarak bilinmektedir. Ancak pek çoğu, diş ağrısı dayanılmayacak boyutlara gelinceye kadar geçici çözümlere başvurmaktadır.

Diş Eti Çekilmesi Nedir

Diş Eti Çekilmesi Tedavisi Var Mıdır?

Diş eti çekilmesi, diğer adıyla diş eti hastalığı, periodontitis olarak da adlandırılabilmektedir. Dişlerinizi çevreleyen yumuşak dokuya zarar vermekle birlikte tedaviye geç kalmanız halinde dişlerinizi destekleyen kemik yapılarının yok olmasına sebebiyet veren ciddi bir diş eti enfeksiyonu olarak bilinmektedir.

Diş Eti Çekilmesi Tedavisi

Diş Eti İltihabıyla İlgili Bilmeniz Gerekenler

Diş eti iltihabı, gençlere kıyasen yetişkin bireylerde daha sık görülmekle birlikte; diş kaybının en önemli sebeplerinden biri olarak bilinmektedir. Oluşum bölgesine göre size herhangi bir rahatsızlık vermeyebilir ancak bazı durumlarda ciddi sorunlara yol açabilmektedir.

yirmilik dis cekimi nedir

20'lik (Yirmilik) Diş Çekimi Nedir ?

Yirmilik diş, halk arasında yirmi yaş dişleri olarak da bilinmektedir. Ağzımızda en son çıkan dişler olan yirmilik dişler, genellikle ağız yapısına uyum sağlayamamaları sebebiyle çoğu kişide ağrı, apse oluşumu ve çeşitli rahatsızlıklara sebep olabilmektedir.

Gömülü Diş Tedavisi Nasıl Yapılır

Gömülü Diş Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Siz de daha önce birçok insan gibi gömülü diş veya gömük diş ifadeleriyle karşılaşmış ancak ne olduklarını bilmiyor olabilirsiniz. Ortodonti veya diş hekimliği camiasında; yeterince alanı olmayan veya çıkmak için doğru pozisyona gelemeyen dişlerin henüz çıkamaması olarak bilinmektedir.

Diş Eti Çekilmesi Nedir

Diş Eti Çekilmesi Nedir ? Tedavi Yöntemleri

Diş eti çekilmesi yaygın görülen diş eti sorunları arasında yer almaktadır. Hemen hemen her yaş grubundan ve cinsiyetten bireyin karşı karşıya kalabileceği bu rahatsızlığa sahipseniz, detaylı bilgi sahibi olmak ve tedaviye nereden başlamanız gerektiğini öğrenmek için ...

dis sagligini korumak icin yapilmasi gerekenler

Diş Sağlığını Korumak İçin Yapılması Gerekenler

Diş sağlığı; ağız ve vücut sağlığını korumak açısından oldukça önemlidir. Sindirim sisteminin başlangıcı olarak bilinen ağız, dış ortama açık olması ve besinlerle temas ediyor olması sebebiyle mikroorganizma ve bakteri üremezine oldukça elverişli bir ortama sahiptir.

dis tasi temizligi nedir nasil yapilir

Diş Taşı Temizliği Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Diş taşı temizliği; diş-diş eti birleşiminde ve dişlerin yüzeylerinde oluşan, halk arasında tartar olarak bilinen tabakanın, alanında uzman diş hekimleri tarafından özel aletlerden yardım alınarak çıkarılmasıdır. Diş taşı oluşumu, yaygın görülen ağız ve diş sağlığı sorunlarının başında yer almaktadır.

Diş Telleri Tıbbi Faydaları 2023

Diş telleri , daha düz, daha güzel görünen bir gülümseme isteyen hem gençler hem de yetişkinler için ortak bir tedavi haline geldi . Güzel bir gülümseme güzeldir, ancak diş tellerinin tıbbi faydaları da vardır , bazıları sizi şaşırtabilir.

Diş Fırçamı Hangi Sıklıkta Değiştirmeliyim

Diş Fırçamı Ne Sıklıkta Değiştirmeliyim ?

Diş fırçanızı en son ne zaman değiştirdiniz ? Son kullanma tarihi geçmiş yiyecekleri atıyor, vitamin ve takviyeleri stokluyor ve güzellik ürünlerimizi sık sık değiştiriyoruz, ancak sağlık ve güzellik söz konusu olduğunda, rejimimizin diğer alanları kadar.

Sigaranın Dişlere Zararı Nedir

Sigaranın Dişlere Zararı Nedir ?

Diş Hekimim Neden Sigarayı Bırakmamı İstiyor ? Tütün kullanımı, Türkiye'de önlenebilir en büyük hastalık ve erken ölüm nedenidir. Sigaraya bağlı büyüyen hastalıkların listesi arasında, sayısız diş sağlığı sorunu da sigarayla bağlantılıdır.